Канати сталеві

   Троси і канати сталеві

    Сталеві канати (троси металеві) є складним виробом зі сталевого дроту. Щоб сплести сталевий трос потрібно зі сталевого дроту, методом звивання, сплести канатні пасма. Пасма, переплітаючись з певним принципам, формують конструкцію металевого троса. Сталеві (металеві) канати є одними з найважливіших компонентів вантажопідйомної техніки, відповідальними елементами конструкцій, тяговими або підтримують складовими різних вантажопідйомних і тягових механізмів або пристосувань. На сьогоднішній день виробництво сталевих канатів в Україні реалізується тільки на одному заводі, тому купити канат (трос) сталевий за ціною виробника стало практично неможливо. Доводиться кілька місяців чекати, щоб замовити потрібний сталевий трос згідно ГОСТ, що спричинило імпорт сталевих канатів з Росії. Вартість і якість сталевих канатів виробництва України і Росії - можна порівняти, а так само повністю відповідають необхідним стандартам (ГОСТам). Можливо краще співвідношення ціна-якість сьогоднішнього дня.

     Конструкція (сплетіння дротів і пасом) металевих канатів визначає їхнє призначення. Для безпечної і довговічної роботи, як самого троса, так і всього механізму дуже важливо правильно підібрати сталевий трос, з огляду на його основні параметри: ГОСТ, конструкцію, звивання, сердечник, розривне зусилля, покриття і т. Д. Якщо неправильно підібрати металевий трос по одному або кількома параметрами, наслідки можуть бути самі різні: від скорочення терміну служби троса в механізмі (знос, обрив) до передчасного зносу самого підйомного механізму. Щоб зробити правильний підбір сталевого каната (троси металеві) - ознайомтеся з інформацією нижче або зверніться за консультацією до наших фахівців. Купити сталевий канат в Києві або Дніпрі з доставкою по Україні можна залишивши заявку на нашому сайті.


Канати сталеві мають  цілий ряд характеристик, які називаються "Класифікацією сталевих канатів".

 Так давайте ж спробуємо розібратися в відмітних характеристиках і класифікувати сталеві троси:

1) Сталеві канати (троси) можуть відрізняться за типом конструкції:

Одинарної завивки (однорядні) - Канати, де один, два або три шари дроту звиті по спіралі в кілька шарів. Канати одинарної завивки, які складаються з круглої дроту, називаються - спіральними. Канати металеві одинарної завивки, призначені для подальшого плетіння в канат, називають канатними пасмами.

Подвійної завивки - Сталеві канати, що складаються з пасом, свити в один або кілька шарів. Найпопулярнішими вважаються одношарові шестирядні та восьмипрядні канати подвійної завивки. Залізні троси двічі кручений призначені для подальшого плетіння каната називаються стренгами.

Потрійний плетення (трьохпрядні) - Металеві одношарові троси, що складаються з стренг.

2) За типом торкання дротів:

  • ТК - канати із крапковим торканням дротів в пасмах. Виробництво даного типу канатів досить складне. Воно безпосередньо залежить від кількості шарів дроту в пасма. При цьому, дріт перехрещується між шарами пасма троса.
  • ЛК - канати з лінійним торканням дротів в канатної пасма. Пасма такого каната відносно прості у виготовленні. Діаметр дроту визначається виходячи з конструкції пасма. При застосуванні дроту однакового діаметра в шарах зовнішньої пасма троса, тип каната буде ЛК-О . Якщо в зовнішньому шарі пасма дріт різного діаметру, трос буде типу ЛК-Р. Існують металеві троси, в яких, дріт в різних шарах пасма каната може бути як різного так і однакового діаметра. Такі канати відносяться до типу ЛК-РО . Сталеві канати типу ЛК перевершують канати типу ТК в експлуатаційних характеристиках і показниках.
  • ТЛК-О - Точечно-лінійне торкання дротів у пасмі сталевих тросів. Трос сталевий типу ТЛК виходить при заміні центральної дроту в пасма на семіпроволочную пасмо. Це забезпечує сталевого канату підвищення не розвиваються властивості.

3) За матеріалом сердечника:

  • ОС - Троси сталеві з органічним сердечником. Для забезпечення потрібної гнучкості і в той же час пружності сталевого каната, його центральні пасма (серцевина, сердечник) виробляються з органічних матеріалів: з пеньки, сизалю, маніли, азбесту, бавовняна тканини. Допускається в сердечниках металевого каната використовувати і синтетичні матеріали: поліпропілен, нейлон, капрон. Але канати зі сталі з синтетичним осердям не допускаються до роботи в умовах підвищеної температури через уразливості синтетичного матеріалу.
  • МС - Сталеві канати з металевим сердечником. Сердечник з металу застосовується у випадках, коли потрібно підвищити міцність металевого троса, зберігши при цьому його діаметр і конструкцію. Так само троси з металевою серцевиною використовуються в середовищі підвищених температур.

4) У напрямку сукання пасом:

  • Правою плетення плетіння - Канати сталеві, в яких дроту зовнішнього шару каната або зовнішні пасма свити в праву сторону від центру перетину троса. (по годинниковій стрілці). Дане виконання вважається стандартним і не позначається.
  • Лівою плетення плетіння - металеві канати, де зовнішні пасма каната свити проти годинникової стрілки (вліво від центру перетину троса)


5) За способом завивки:

  • Розкручується - дроту сталевого троса не звільнені від внутрішніх напружень і не деформовані перед скрутом в канат або канатну пасмо. Такі металеві канати заборонено використовувати на кранах, ліфтах
  • Розкручуються - при формуванні дротів в пасмо, а в подальшому - пасом в канат, напруга дроту знімається рихтуванням і попередньої деформацією. Розкручуються троси мають велику гнучкість, рівномірний розподіл навантаження на пасма і дроту, підвищений опір напруженням. Розкручуються троси можна використовувати на висотних кранах і для ліфтів високоповерхових будинків.

6) За ступенем крутімості канати також поділяються на:

  • Крутяться - сталеві канати з однаковим напрямком звивання всіх дротів (пасом) в канаті. До таких канатів відноситься шестирядні і восьмипрядні сталеві канати з органічним або металевим сердечником.
  • Малокрутящіеся (МК) - Металеві троси, з протилежним напрямком звивання елементів по шарах (багатошарові, багатосталкові). В даних канатах усувається обертання каната навколо своєї осі зі вільно підвішеним вантажем за рахунок компенсуючих сил від протилежних напрямків свити верств дротів (пасом).

7) За ступенем врівноваженості:

  • Рихтувати - Сталеві канати, які не деформуються при вільному підвішуванні або разлажіваніі на горизонтальній площині.
  • Нерихтований - Троси сталеві, в пасмах яких не знята напруга в процесі виробництва. Вільний кінець такого троса прагне утворити кільце.

8) За механічним якостям:

  • ВК - з металу високої якості
  • В - звичайної якості

9) За покриттю поверхні канатних дротів:

  • Без покриття - Звичайні сталеві троси, що не мають будь-якого захисного шару
  • З оцинкованим покриттям:
  • З - покриття дротів троса для середньої по агресивності середовища експлуатації Ж - покриття поверхні дротів сталевого троса для жорсткої по агресивності середовища експлуатації ОЖ - покриття дротів каната для дуже жорсткої по агресивності середовища експлуатації 

  • ПВХ - сталеві (оцинковані) троси в полівінілхлоридової оболонці

10) За призначенням:

  • Вантажні (Г) - Даний тип канатів використовується для підіймання і переміщення виключно вантажів.
  • Вантажно-людські (GL, ліфтові) - Застосовуються для підіймання і переміщення людей і вантажів. Це можуть бути сталеві троси пасажирського ліфта, будівельної люльки і т.д.

11) За точністю виготовлення:

  • Нормальної точності - не позначав
  • Підвищеної точності (Т) - дуже точні при виготовленні щодо діаметра каната.

12) По міцності:

  • Маркувальні групи тимчасового опору розриву. На сьогоднішній день металеві канати по ГОСТ виробляються з маркувальними групами дротів 1570, 1670, 1770 .

Разшифровка маркування стальних канатів:

Маркіровка сталевого каната, як правило, містить всю інформацію про його основні характеристики.

 Упаковка сталевих канатів, тросів:

    На дерев'яних барабанах

    Внутрішній діаметр барабана повинен бути не менше 15 номінальних діаметрів каната. Щека барабана повинна виступати над верхнім шаром намотаного каната не менше ніж на два діаметра каната при діаметрі 25 мм і менше ніж на 50 мм при діаметрі каната більше 25 мм.

    На один барабан допускається намотувати кілька відрізків троса одного типорозміру. Сталевий трос з обох кінців повинен бути опломбований і надійно прикріплений до барабана. Зовнішній кінець каната допускається обв'язати дротом по ГОСТ 3282-74 або стрічкою по ГОСТ 3560-73 з подальшим прикріпленням його до внутрішньої сторони щоки барабана.

    Барабани з канатами грузолюдскіе призначення бажано обшивати деревиною (дошками), максимальний зазор між якими повинен бути не більше 50 мм. Так само ліфтовий канат дозволяється обернути полімерною плівкою або водонепроникним папером.

    Змотані в бухти

    Сталевий трос, змотаний в бухту, повинен бути міцно стягнутий прядивним канатом, дротом, металевою стрічкою не менше ніж в чотирьох місцях рівномірно розташованих по колу. Зовнішній і внутрішній кінець троса повинен бути опломбований і міцно прив'язаний до бухти. Після утяжки канатної бухти, її необхідно упакувати в поліетилен або стрейтч- плівку. Це необхідно для збереження троса від попадання вологи, а так само від забруднення при транспортуванні.

    Рекомендовані габаритні розміри бухт: 
    - зовнішній діаметр - не більше 1000 мм, 
    - ширина бухти - не більше 600-700 мм, 
    - внутрішній діаметр бухти повинен бути не менше 15 номінальних діаметрів каната.

    Рекомендації до застосування сталевих канатів різних конструкцій:

    - одинарної завивки з круглих дротів Мають підвищену жорсткість, тому їх рекомендується застосовувати в умовах, в яких відсутня знакозмінний вигин, а переважає розтягуються навантаження (арматурні, грозозащітние.Подвесние канати, канати для ліній електропередач, огорож, розтяжок, вант тощо). 

    - з пасмами типу ТК Не рекомендується застосовувати для відповідальних і інтенсивно працюють підйомних установок. Застосовуються в умовах, де знакозмінні вигини і пульсуючі навантаження незначні або повністю відсутні (розчалювальні, тимчасові лісосплавні кріплення і т.д.) 

    - з пасмами типу ЛК-О 
Мають підвищену корозійну стійкість, стійко працюють в умовах абразивного стирання, завдяки наявності у верхньому шарі дротів збільшеного діаметру. Ці канати знайшли широке поширення в якості підйомних на суднах і ліфтах, гальмівних - на шахтних підйомних установках, тягових - на підвісних канатних дорогах, кабель-кранах і т.д. Однак для нормальної експлуатації цих канатів потрібно кілька підвищений діаметр блоків і барабанів.

    - восьмипрядні типу ЛК-О Канати призначені для різних підйомних механізмів, де необхідна підвищена гнучкість і стійкість проти поверхневого зношення дротин. 

    - ЛК-Р 
Сталеві троси з пасмами типу ЛК-Р мають підвищений ступінь заповнення поперечного перерізу металом і тому знайшли застосування в різних вантажопідйомних пристроях з підвищеними осьовими навантаженнями. Особливо зважаючи на наявність, в зовнішньому шарі, дротів малого діаметра. Канати можуть експлуатуватися в умовах впливу агресивних середовищ.

    - потрійний звивання типу ЛК-Р 
Мають підвищену гнучкість. Підвищена структурна щільність дозволяє підвищити їх міцність, що дозволяє використовувати їх на будівельних і металургійних кранах, шахтних підйомних установках, екскаваторах, підвісних канатних дорогах в якості тягових, кабель-кранах і т.д.

    - ЛК-РО 
Канати ЛК-РО відрізняються порівняно великим числом дротів в пасмах і тому мають підвищену гнучкість. Наявність у зовнішньому шарі цих канатів щодо товстих дротів дозволяє успішно застосовувати їх в умовах абразивного зносу і агресивних середовищ.

    - трехгранопрядние 
Відрізняються підвищеною структурної стійкістю, великим коефіцієнтом заповнення і великою опорною поверхнею. Застосовуються в умовах великих кінцевих навантажень і підвищеного абразивного зносу. Знаходять застосування в якості головних на підйомних установках зі шківами тертя і при багатошарової навивки на барабан лебідки.

    - закритих конструкцій 
Застосовують як несучі на підйомних канатних дорогах і кабель-кранах. Великий коефіцієнт заповнення металом поперечного перерізу троса, максимальна опорна поверхня, мінімальні пружні і залишкові подовження при експлуатації, здатність фасонних дротів зберігати своє становище в канаті при обриві, значна висота зовнішніх фасонних дротів обумовлюють широке застосування канатів закритих конструкцій в шахтної та гірничо-рудної промисловості в як провідникових і відбійних. Троси закритої конструкції, виготовлені з дротів з цинковим покриттям, знайшли широке застосування при будівництві різних інженерно-будівельних споруд (підвісних мостів, шляхопроводів, антенно-щоглових споруд і т.д.) в якості несучих елементів.

    - з пасмами типу ЛК-З 
Троси типу ЛК-З поряд з підвищеною гнучкістю володіють високою міцністю. Знайшли застосування практично у всіх галузях промисловості на підйомно-транспортних установках. Однак вони не повинні піддаватися впливу агресивного середовища, що обумовлено наявністю в конструкції каната тонких дротів заповнення.

    - з пасмами типу ТЛК 
Мають підвищену кількість шарів дротів в пасмі, і як наслідок, мають велику гнучкість. Знаходять застосування на різних підйомних установках з великою кратністю поліспастового системи. Застосовуються в якості головних на вертикальних шахтних підйомах.

    - арматурні 
канати сталеві для армування залізобетонних будівельних конструкцій застосовуються як напружену арматуру попередньо напружених залізобетонних конструкцій.

    - з комбінованих матеріалів 
Канати застосовуються для побудови знарядь лову і такелажу. Мають підвищену гнучкість і міцність в порівнянні з тросами з полімерних матеріалів.

    Використання, застосування сталевих тросів (металевих канатів) по галузям:

    - будівництво

    - металургія

    - машинобудівна галузь

    - хімічна промисловість

    - авіабудування і автобудування

    - підйом людей в ліфтах, колисках, підйомниках

    - канатні дороги, гірськолижні курорти, господарські потреби і т.д.

    - Компанія "КАРГОСЕТ" пропонує сталеві канати, троси в асортименті з наявності власного складу для:

    - кранів : козлового, мостового, баштового, портального, автокранів

    - вантажопідіймальних механізмів : тельфери, лебідки, шахтні підйомники

    - підйому людей : в колисках, ліфтах, гірськолижних та інших підйомниках, канатних дорогах

    - кріплення і розпірки вишок, щогл, грозоотводних пристосувань

кріплення і підвісу : дорожніх знаків, банерів, рекламних вивісок, світильників

    Купити канати (троси) сталеві прайс опт зі складу представника заводу-виробника сталевих канатів у м Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Львів за низькими цінами на вигідних умовах.

    Вартість (ціну) і характеристики сталевого каната (металевого троса) можна дізнатися оформивши замовлення через кошик або зателефонувавши нашим менеджерам за телефонами з розділу " контакти ".

    Замовити металеві канати (троси) онлайн з доставкою по місту або автоперевізниками в усі міста України.

    Ціна троса сталевого (металевого) з урахуванням доставки залежить від місцезнаходження Вашого населеного пункту, а так само від тарифів автотранспортної компанії-перевізника.

Зараз

вигідно/популярно

Зручна оплата

Приймаємо оплати будь-яким зручним для Вас способом: Б.н з ПДВ, переклад на ка...

докладніше

Швидка доставка

Доставка осуществяется усіма автоперевізниками України: CAT, Ін-Тайм, Нова Пошта, а так само...

докладніше

Наші гарантії

Оскільки вся продукція Каргосет ТОВ є сертифікованою, гарантія на всі товари становить відповідно...

докладніше